martes, 5 de marzo de 2013


Visita al museu nacional del Prado:

 

Fa un temps havia pensat a anar al Museu del Prado però no em decidia; i aprofitant la meva estància a Madrid vaig aprofitar a anar-hi. Vaig anar amb unes amigues, per nosaltres era una visita obligada, ja ho teníem previst des de fa temps.

Hi vem anar a primera hora de la tarda per no trobant-se cua i va anar molt bé.

Si des de fora era grandiós, a dintre encara ho era més. No sabíem per on començar, tot eren sales amb les exposicions de varis artistes coneguts com: El Greco, Goya, Tiziano, el Bosco, Rubens, Velázquez i molts més. Actualment hi han afegit quadres de Rafael, m’havia assabentat a través de un programa de televisió catalana.

Els quadres estaven ordenats per pintors i cronològicament per segles, d’aquesta manera era més fàcil de veure l’exposició però per sortir d’allà no ho era. Tenies que recordar el camí que havies fet, ja que allò es molt gran i hi han molts passadissos.

Vam poder veure casi totes les obres,hi havien llocs on es tenien que baixar bastantes escales, però estàvem cansades de estar 3 horetes de peu dret. La visita ha valgut la pena, tots els quadres eren magnífics i s’hi estava ven a gust i no volíem sortir si no fos per la calor que ens esperava a fora. Un cop a fora vam veure una gran cua de gent esperant per entrar.

El museu del Prado és un gran museu per veure i esperar a ple sol a 32º de temperatura, quina mandra d’anar la gent a les 19:00 de la tarda amb aquesta calor. 
Bona sort que em tingut nosaltres,que no ens pillés aquesta calor esperant per entrar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario