sábado, 8 de marzo de 2014

"Los Miserables" al Liceu


El musical Los miserables tornarà a Barcelona. Aquesta vegada al Liceu (Les rambles) del 25 de juliol al 3 d'agost.


Pels qui no ho heu vist, val la pena perque es un musical amb grans artistas, amb unes grans veus i una bona orquesta en viu.


L'anterior vegada ho van fer al BTM, (Barcelona Teatre Musical) tocant a Montjuic, i quan hi vaig anar amb la meva germana ens va agradar molt. La meva germana va ser la responsable de poder anar-la a veure juntes i jo vaig dir que si.


A part que estava el teatre ple a reboçar. Val la pena pagar una mica mès per veure Los Miserables que no pas pel cinema encara que els actors siguin coneguts i guapos con el Jack (Lobezno de X Men) o la Amanda Seyfried d'actors principals el que val son les veus de un Daniel Diges i altres artistas.

No hay comentarios:

Publicar un comentario