jueves, 13 de marzo de 2014

Bufonant


No fa gaire vaig anar a veure la obra de teatre de l'actor Toni Albà.
Bufonant ho protagonitza ell i el públic, ja que es com un joc de intrerpretació. M'esplico.
Aquesta obra juga amb la imaginació dels qui ho veuen perque desprès es fa una història damunt de l'escenari i això fa que, tant ell com el públic, rigui.


Tot això forma part de la obra. Ell mateix ho comenta.


Aixi que si voleu pasar una estona divertida i entretinguda aneu a veure-la, us la recomano. Val la pena.


Ens van fer pasar una bona estona rient com bojos i gairebé s'em queien les llàgrimes del mateix riure. En definitiva, que m'ho vaig pasar molt bé i amb bona compañía. No vaig anar-hi sola.


Si voleu mès informació de la obra, la fan al teatre Principal de Barcelona. Al Club3C costa 9 euros i si les compres a telentrada en surt per 18 euros.


No et quedis a casa, surt i fès el bufó.  

No hay comentarios:

Publicar un comentario