martes, 8 de diciembre de 2015

My Love Paris

En un segón a París
Vaig viure un romanç;
De tendressa enamorada,
D' un amor segur, humil
I amorós.


Vaig viure un record;
De pètals de rosa
On el cor i la llum, lluïen
Com un diamant
En brut.


En un moment em va venir una fletxa;
I molt a prop meu,
Sentia com si la sang s'em glaçès,
I les meves mans
Tan calentes que les tenia,
S' em van tornar fredes
Com un glaçó de gel.


Els meus ulls plorossos com els tenia;
S' em tornaven cendre,
Mentres que la ciutat
Estava tota plena,
De sol, de foc,
De tenebre
De petons.


Tot estava enlaire;
I com un gronxador
Cupido,
Caminava
Fins als Camps Elissis
De roses
I aigua.


Mentres que les fonts
Lluïen;
Com una margarida
A l' estiu.


I és que el Love;
Ens torna
Eufòrics,
Carinyosos
I romàntics
A la vegada.


En un dia a la Torre Eiffel;
Fent una visita turística
A París,
És transformava
En un dolç record
Passejant
Amb el riu Sena,
Veient la Notre Damme
De tant formossa
Que era.

No hay comentarios:

Publicar un comentario