lunes, 28 de diciembre de 2015

AVENTURES D'UNA ATRACCIO FATAL

Sentia el seu sospir;
Notava la seva boca
Contra la meva,
Era el meu alè
El seu petó
Contra els meus llavis.
Em feia trastocar
El cap;
Els seus ulls
Em miraven
Desvergonyits,
Però la seva seductora
Comissura
Em feia tornar boja!
Volia tocar un altre vegada
Aquell rostre;
Delicat i gel.

Era un àngel;
Si.
Però no tenia perdó.
I ha sigut tan sols
En un instant.
Les seves paraules
Se l' havien emportat
Al vent.
Encara que fos més gran
Que jo;
Ell no tenia dret.

Dret a ser la seva dona;
Dret a que m' estimes,
Dret a que em poseiès.

No! Volia ser lliure;
No volia tornar-me
A enamorar,
Ni tan sols a somriure.

Aquell home;
Era la imatge
D' un Compte
Seductor,
Amb aires de diable.
Però és un diable
Cortés;
Encara notava
El seu aroma,
El seu cor.
Era encantador!!
Però nomès ho aparentava.

Ell el que volia;
Era lligar-me
De peus i mans,
Mentres em besava.

Jo volia desgarrar-l'hi
Volia fer-li mal,
Com sigui
Però no podia,
M' havia enamorat
D' aquell presuntuós
Dimoni,
D' ungla tendre.

Esgarrapava?
Si!!!
Et deixava en glaç
Tambè.
Però tenia una particularitat
Que els altres,
No tenien.

Era la seva dolça veu
Que feia enrojolir,
A qualsevol dona anglessa,
I jo no era pas anglessa,
Sino una dama
De propi honor.

Potser que m' hagi deixat
Impressionar,
Però jo no era fàçil
D' atrapar
Ni pressa de cap varó.
Volia desaparèixer;
Peró ell no em va deixar
Em vaig intentar
Escapar,
Però ell no li va sorprendre
Per res, la reacció.

Serè de caça fàçil,
Serè de gran valor
Però jo estava enamorada
D' aquell compte desvergonyit;
Del que m' atraïa
Com si fos,
Un petit conill
En les urpes
D' un adorable llop.

Beatriz Ruiz

No hay comentarios:

Publicar un comentario