viernes, 3 de julio de 2015



 Resultado de imagen de fournier cartas
Museu Fournier

Aprofitant de que estaba de viatge, diumenge vem parar a Vitoria per veure el poble i els seus racons emblemàtics de la zona.  Conec gent que es d’allà i em diuen que es maco, i tant que ho és. Es la segona vegada que hi vaig pero la decició no la vaig prendre jo.

Vem estar força estona per allà de visita i vaig poder veure per primera vegada el museu Fournier gratuitament gracies a un carnet de discapacitat.  
L’exposició t’esplicaba com es feien les cartes, quines maquinàries es feien servir, la maquetació i el dibuix. El recorregut del museu passaba per tres plantes cronològicament. Es podía veure tot tipus de ilustració. Algunes mes treballades que alltres.

En el museu es pot veure tot aixó i més. Juntament al museu n’hi ha un accés per veure un altre tipus de museu. 
En el mateix carrer podeu comprar les cartes que ha fet l’empresa que té com a nom Fournier en baralla española, francesa, anglesa, de Marsella o la que vosaltres vulgueu tenir com a record. Está sortint al museu davant mateix.

Espero que us agradi. A mi em va agradar gratament.

No hay comentarios:

Publicar un comentario