lunes, 8 de junio de 2015


                                                            Les festes de Cornellà

Aquest any, per primera vegada, he anat a les festes de Cornellà de Llobregat.
Què vols que et digui. Doncs, no n’hi ha per tant. La veritat es que ho he trobat decepcionant.
El programa posava el lloc a on t’ho feien i qui ho organitzaven pero no hi había suficient informació de les activitats. Escassa informació.

El dissabte vem passar el dia allà pero l’activitat que es feia a la plaça sant ildefons era infantil. Passant per allà vem sentir i veure una banda amb trompetes i tambors que estava animat i que ho feien bé.   Segons el programa no posava res.
La degustació que suposadament es feia al Mercat Marsans de bon demati s’había fet al mercat del centre i per acabar-ho d’adobar, una de les plaçes a on es feia les catifes de flors nomès n’hi había una enmig de la plaça. Quant vaig veure alló sol s’em va caure el món a sobre. M’esperava els carrers engalonats de catifes de flors com a Girona i amb gent per al carrer.

El diumenge, la meva parella i jo teniem que preguntar a algú a on estava ubicat la pista de petanca de sant ildefons, que per cert els accesos no ho deixaven clar. No hi había cap senyalització de res i a sobre ens van dir que nomès es podia jugar a petanca la gent dels clubs.
Per sort vem a anar a la butifarrada popular del mercat Marsans a la qual ens van atendre la mar de bé i bem menjar bé.

Si aixó són unes bones festes de Corpus de Cornellà ho tenen clar.
Un altre any li dedico el temps a  altres coses.
Quina vergonya de festes.

No hay comentarios:

Publicar un comentario